11. mai 2009

Noen tanker på en vårdag...

Å sånn jeg gleder meg til et herlig måltid med fråtsing i fersk asparges - kjøpte to bunter asparges i helgen, og skal nyte dette! Kan nesten spise bare dette, jeg! Og barna sier æsj - liker ikke jeg, mamma. (Takk og lov, tenker jeg - da blir det mer på meg... hehe). Jeg har i helgen blitt medlem av norske interiørbloggere, som mange andre flotte bloggejenter - det er virkelig mange inspirerende sider rundt omkring - jeg koser meg veldig med de små stjålne stundene foran pc-skjermen. Mannen min lurer på om jeg har giftet meg på nytt..., så jeg må vel passe meg litt for å ikke overdrive dette. Noen andre som har det sånn av dere, eller?




4 kommentarer:

pepperkverna sa...

Ferske asparges er bare så nydelig!! Koselig blogg og! Hege

Hulda sa...

Dette så virkelig fristende ut! Syns det så vårlig og grønt ut også. :)

Mia sa...

mums!!! bon apetitt, fruen. Enig i at du har en koselig blogg, fint at alle får anledning å nyte din sjarm.

LIVS LYST sa...

Velkommen til Blogglandia! Håper du kommer til å syns at dette er gøy.

Hilsen L-jo