18. juni 2009

♥ Emaljevask med roser/ retro barneseng selges!

Som jeg fortalte om tidligere hadde jeg to slike emaljerte vasker liggende -den ene ga jeg bort, og denne beholdt jeg selv! Jeg ville ha potteroser oppi, og nå blomstrer det vakkert velkommen i inngangspartiet!


Min gamle barneseng som jeg, min søster, mitt dagbarn, min datter og mitt fadderbarn har sovet i, må dessverre selges grunnet plassmangel! Det er med vedmod, for den er så koselig - en uttrekksseng av eldre årgang (vet ikke hvor gammel). Den trenger spesialtilpasset madrass, da den ikke har helt kurrante mål - går bra med tykk skumgummi og "tisselaken"...
Den trenger et malingsstrøk - så vil den kunne være vakker på et barnerom igjen...





Såpekoppen til venstre for vasken fikk jeg av hun som fikk den andre vasken - den er skikkelig gammel - og av svensk opprinnelse. Jeg ble veldig glad for den! Fuglen i zink er fra Ikea for flere år siden...




Barnesengen kan sees hjemme hos meg i Drammen - mail meg på hotmail-adr. for å legge inn bud/nærmere avtale...



9 kommentarer:

hagagården sa...

Åååå så fint med en emaljvas,vill ochså ha.
kram o ha det så gott
ninni

MariMaja sa...

Stilig emaljevask!
Og den barnesengen var veldig søt....;)
Lykke til med salget ev den, helt sikkert ikke vanskelig å få solgt den vil jeg tro;)
Klem fra Maja

Vitt o Vältummat sa...

Oh så fina saker du har att visa! Måste kolla igenom din blogg noga!Har lagt dig i min blogglista! Så länkar jag och vill så klart vara med i din tävling/trekkning!!
Ha en skön midsommar
Kram/
Åsa

Maliva`s verden sa...

Hei Gro...ja hvem kan takke nei til et slikt tilbud..Send meg et bud på en av bystene da..så får jeg se om jeg kan frakte den til din dør..hi-hi.Mail.adr.min er may-liss@maliva.no

Vitt o Vältummat sa...

Tur att jag bor långt från Drammen. Annars hade jag rusat dit och köpt den:-)
Kram/Åsa

Camilla, Casa de Bach sa...

Vakkert med rosene i emaljevasken. Enda en stilig ting å være på utkikk etter! ;)

Ha en fin kveld!

Hilsen Camilla

Unknown sa...

Ååå, for en nydelig seng! Jeg er egentlig veldig interessert, men vi bor jo på Sunnmøre, så det blir vel litt vanskelig med frakt. Skal til Vestfold i sommer da, men tror det blir vanskelig å få plass til den i bilen. :)

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken trevlig blogg med mycket smått o gott, fint hem och kul tips på träskor, jag har ju också en massa träskor på min blogg! Kul att du kikade in hos mej!

Trevlig helg! Mari

Vit som snö sa...

Men så kul att du vill vara med i min utlottning! Vilken mysig blogg jag fick hitta tack vare det!
Din emaljvask är riktigt fin!! Lyckliga den vän som fick en i gåva!
Calou är även min favvo, får alltid beröm på jobbet för mina fina skor!
Kram Cilla