29. juni 2009

♥ Scrapbooking, kort & tags

Som gressenke med et barn hjemme mått mor finne på noe i varmen... Vi fikk plutselig lyst til å lage noen kort!!! Vi rømte fra varmen og satte oss inn med airconditionen på...






Kort og konvolutter er laget av diverse papirer fra Panduro og Nille...

Konvolutt-ideen fikk jeg etter Toves julekort i fjor!


Her har jeg brukt silkeroser og pyntebånd. Limt på med RX-lim...

Her er en sommerfugl - hørte egentlig med i en kortpakke fra Nille...





Til slutt noen tags... roser - blonder - bånd med tekst - slipp fantasien løs...!






7 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine kort! Her har det også vært nydelig i dag, men nå kom skyene.

aase sa...

Lekre kort dere har laget!! Fant bloggen din idag, alltid gøy å finne bloggdamer i nærheten!! Jeg er ei Drammensjente bosatt i Lierbyen. Jeg skal lage kort ikveld jeg, eller sy litt. Aircondition gjør at man kan være kreativ alikevel.

Kortkurven min her i butikken er helt tom og kundene maser om mer....får prøve på noen som ikke tar en hel kveld å lage idag!!

Jeg kikker innom deg igjen jeg, håper det er ok at jeg legger deg til hos meg!!

Vitt o Vältummat sa...

Så fina kort! Verkar roligt med scrapbooking men jag har aldrig provat.
Kram/Åsa

Margrethes hus og hage sa...

Så flotte kort. Aircondition er deilig i sommervarmen. har ikke hatt det før i år, og nyter en kjølig bris inne :)

Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

Malin sa...

utrolig hvor mye et plantebord kan gi.. neste prosjekt blir drivhus:)

Håper alt er vel med deg

Gooood klem fra meg til deh

miss marple sa...

...at du orker i varmen!!! Klarer ikke å tenke engang,jeg....hihi
klem:-)

Camilla, Casa de Bach sa...

Så lekre kort og tags dere har scrappet! vakkert det arket med "I do"-teksten! Mulig jeg må spore det opp selv! Leeeenge siden jeg har vært kreativ på den fronten nå... Er i skikkelig feriemodus! ;)

Go kveld videre!

Hilsen Camilla