25. aug. 2009

♥ Hjemmelaget Bodyscrub - peeling

I Vakre hjem og interiør nr. 4 fant jeg oppskrift på hjemmelaget sukkerscrub/bodyscrub - det både så og hørtes deilig ut.

I oppskriften stod det at man skulle bruke økologisk rørsukker og tørkede, blandede blomster (for eksempet en blomsterurte-te). Jeg brukte en av de blomsterte-variantene som har mange farger - blant annet innslag av en blålilla blomst.

Jeg hadde en kurv med fire passe store glass med patent-lukking som passet ypperlig til å fylle deilig bodyscrub oppi.


Her ser man blomstene i sukkerblandingen - så dekorativt og lekkert...


Prøv da vel, - lykke til!












7 kommentarer:

Christine Louise sa...

Takk takk.. dette må prøves :)

Klem

Verandasol sa...

Det så herlig ut! Lekkert i krukkene, og deilig å sjemme seg bort med :)

Christine C sa...

Spennende idé...det må prøves ved anledning :)

Missfryd sa...

Det fikk jeg lyst til å prøve. Takk for tipset:-)
Fortsatt fin kveld til deg fra meg.

miss marple sa...

Hørtes spennende ut,og ser veldig dekorativt ut.Passet fint inn på det lekre badet ditt;-)
Skal prøves ved passende anledning...

Lunalei ;-) sa...

Det så herlig ut!!! Fikk lyst til å prøve jeg også. Takk for at du deler!
Klem fra Lunalu

irene sa...

Koselig blogg du har!
Den fölger jeg gjerne!
Irene