27. aug. 2009

♥ Kjolevalget...(La Belle i tjeneste)

Da er det at det nærmer seg det første av to bryllup, og det var jammen ikke lett å finne noe å skulle ha på. Jeg er nok ikke lett å gjøre til lags, nei...


Butikker ble gjennomsøkt av mine argusøyne, men tror dere jeg fabt noe, da??? Redningen ble en kjole som jeg får låne av en god venninne. Vi er ca samme størrelse, så da hun tilbød meg å ta den med hjem og prøve, kunne jeg ikke si nei.


Veske hadde jeg ikke (ikke som passet i hvert fall...), så da måtte jeg jo shoppe - huff så leit...

Har ikke helt bestemt meg ad. smykker ennå - har en dag til å tenke på...

Og sko - det har jeg jo ikke - i hvertfall ikke som passet til kjolen - handymannen rister oppgitt på hodet: han har gummistøvler, joggesko, pensko og tøfler + skisko... det er vel det - tror han, ja, jeg vet at han har flere enn som så. Hah! Og sko ble det, gitt!



Sorte i sateng med strass-spenne på. Tenker å ha bare ben med rød neglelakk på tærne...


Så da er det bare å glede seg til den første bryllupsfesten - den er i Olden - der har jeg kun passert på bilferie en gang for mange år siden, så nå skal jeg få sett litt mer. Det blir Sightseeing med båttur på Oldenvatnet og dagen-før-dagen-fest på Yrineset. Har noen vært på disse stedene?


7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Gro!
Dette ble jo kjempelekkert!
Og Olden er smell-vakkert, spes. om det er pent vær..:-)(er fra Sunnmøre!)
Utroolig fine sko..., sukk:-)
Ha en fin tur, klem Hege.

sylysten sa...

Det var et veldig fint antrekk;o) Gode venner er jammen godt å ha.
Kos deg masse i bryllup:p=
Klem
Linda;o)

aase sa...

WOW lekkert antrekk!! Da er det bare å glede seg!! godt med gode venner i samme size!!

Hyggelig at du kommer på bloggtreff!!

prinsesselinn sa...

kjempefine sko;)
ha det kjekt i bryllupp.

Christine Louise sa...

Kjempe lekkert blir det :)

Kos deg masse..

MariMaja sa...

Kjempeflott antrekk!
God fornøyelse;)
Klem fra Maja

Anette {foreldremanualen} sa...

Det så riktig lekker ut - elsker den kjolen! Kos deg på festen! ;-)