12. aug. 2009

♥ Noen ferieminner...

Rosie elsker vann, men en tur i båten er heller ikke å forakte - så lenge båten ligger ved brygga vel å merke! Hun har egen redningsvest, men den hater hun, så det blir ikke så mange turene utpå med henne...


Min niese ble med på ferie noen dager, og måtte kjøre denne politibilen en liten tur! Underlig hva de søte små bare MÅÅÅÅ få lov til? Så ettergivende var jeg ikke da mine barn var så små... (stakkar)

Her må alle man bære sin baggasje! Campingen på Ula er nemlig fri for biler og veldig barnevennlig!


Solkrem-seanse....


Handymannen skal sikres mot solbrenthet han også!



Bildene vitner i hvert fall om noen fine dager - med godt vær!











1 kommentar:

miss marple sa...

mmm-ser ut som dere har hatt en perfekt ferie...og bildene fra hardanger var veldig fine...vestlandet er flott med sine fjorder og fjell..men for meg er nå sommeren over,og jeg gleder meg faktisk til høsten.Alle fargene ute,og ikke minst innekos med masse levende lys og ild i peisen...alle årstider sin sjarm..;)