16. sep. 2009

♥ Litt nytt ved inngangsdøren...


Så er det høst i lufta - og lillafargene er på plass ved døren... Jeg har plantet en høstgruppe med Calluna i en utrolig flott lillafarge, en pyntekål - de er så lekre - en hybridhebe og en bergflette.














Vannkanne i stål fra Mestergrønn, sinklykt fra Bloomingville, kronepotte fra Kid, smijernsspyd med glasskule fra Plantasjen og mine nye støvler...
Den nymalte døren er ikke pyntet ennå - tror det foreløpig holder med høstgruppen, eller hva synes dere?




Jeg elsker disse fargene. De glir så godt inn
sammen med alle de andre blåtonene blant hageblomstene. Vannkannen står klar for å minne meg på at blomstene vil ha vann...! Håper de står høsten ut (!)



Kjenner jeg meg selv rett blir det sikkert "ommøblert" litt her ute utover høsten også...











9 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Sååå koselig :)

Villa von Krogh sa...

Det ble kjempefint! Jeg elsker de fargene jeg også. Og pyntekålen er jo så søt!

Gleder meg til å ha et hjem som det blir gøy å pynte jeg. Ikke noe særlig gøy å gjøre noe der vi bor nå.

Hei og hopp! Ha en skinnende flott dag!

Klem A

Christine Louise sa...

Så flott og koselig du har det utenfor.. Nydelig.

Ha en flott dag.

Klem fra meg..

Christine C sa...

For et koselig inngangspart! Liker veldig godt de lillatonene selv :)
Tøffe støvler du har også!
Ha en flott dag.

Som mine dager er sa...

Man må bare pynte utendørs på høsten også. Når alle sommerblomstene forsvinner blir det jo så nakent. Lillafargen er nydelig.

Likte putene i innlegget under. Syr selv jeg også, men ikke runde ;-)

Ha en flott dag.

Marit

Noatunfrua sa...

Hei!
Ny følger av bloggen din, gleder meg til fortsettelsen :)
Kjempekoselig inngangsparti du har! Kjenner jeg blir litt misunnelig, det er liksom ikke fullt så koselig å pynte til høst i en blokkoppgang med grelt lys og rosa vegger :-p
Men man får gjøre så godt man kan, ikke sant :)

Ha en strålende høstdag!
Nå skal jeg kikke mer på bloggen din :)

Klem fra
Laila Johanne

Therese fra huset med de rare i sa...

Så fint det var!! Kjempe hyggelig:) Og må si at de gummistøvlene dine er lekere!!! *ønske seg*

Datt sa...

For en herlig lilla blanding!

Unknown sa...

Nyyydelige farger!!