20. sep. 2009

♥ Stilleben ... igjen ...

Takk for en hyggelig fredagskveld, jenter!!! Jeg var på hyggelig bloggtreff i Drammen - slike treff kan anbefales! Det var slett ikke så skummelt! Men jeg må innrømme at det var litt spennende å skulle møte nettvenner "live" - men utrolig gøy å møte andre som deler galskapen, og bli bedre kjent!
Jeg elsker å pynte og dekorere... Måtte stæsje litt mere ute på verandaen, skjønner dere...



Et brettbord fra Ikea med et gammelt vindu anno 1922, fuglebur og andre godsaker...

Fuglene bor utenpå og ikke inni buret!!!


Glassflaskene fikk jeg av en venninne tidligere i sommer - hun skulle bare rydde litt...


Kid selger ikke bare gardiner, - såpass har jeg funnet ut for leeeenge siden...



Vi er jo ikke på stranden, men den er ikke langt unna - 30 meter til fjorden... så...






5 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Hei hopp
Jeg blir aldri lei kreative og inspirerende stilleben det er derfor jeg blogger. Så vis gjerne mere slike. Du er så flink at jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme innom for en dose inspirasjon. Klem fra Elin:)

sylysten sa...

Vakkert stilleben;o)
Så fint med mix av masse forskjellig...
Ha en flott søndag.
Klem
Linda;o)

Brunkullan sa...

Så vackert stilleben!! Gillar fågelburen och ljuslyktorna mycket:)
Susanne

Anonym sa...

GLEDELIG AT DERE BLOGGERE HANDLER PÅ KID. KOM GJERNE INNOM OSS SÅ KAN VI INSPIRERE HVERANDRE..
MOR TIL 4 KID ANSATT

Anonym sa...

Ser at du handler på Kid! det gleder oss som jobber der at dere bloggere finner nspirasjon der også!!
Kidansatt som gjerne tar imot tips


mor til 4