19. okt. 2009

♥ Hurra - jeg vant!

På lørdag sjekket jeg innom en blogg jeg nylig har "funnet" som har hatt en hyggelig konkurranse, og gjett - jeg var trukket ut som vinner! Så hyggelig overraskelse... Bloggen er Kamille Blomster, og er basert på en blomsterbutikk med filial i Austadveien i Drammen og en i Mjøndalen. Jeg anbefaler at du titter innom - det er kreative damer med mye lekkert... Jeg angrer i hvert fall ikke!

Bildet er lånt fra Kamille Blomster, og er litt av premien - tror jeg - jeg blogger nok premien i et eget innlegg når den kommer!




18 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Gratulerer med premien!
Alltid hyggelig å oppdage nye koselige blogger, og så i tillegg få en premie da gitt.

Må også si at La belle ble nydelig.

Hulda sa...

Så heldig du var da! Gratulerer! :) Har nettopp vunnet noe fint på en blogg selv.

Villa von Krogh sa...

Vinnerflaks du har da.:)

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Så heldig du er da! Gratulerer med premie :)

Ha en nydelig mandag!
Klem fra meg!

Camilla sa...

Gratulerer!
Alltid artig å vinne, gleder meg til å se hva du vant =)

Ha en fin dag videre!
Klem fra meg.

Kirsebær sa...

Gratulerer med premie! Alltid koselig å få pakker i posten. :o)

Kristin sa...

Hei
Tusen takk for fine ord, snille deg:-)
Kommer tilbake hit, fin blogg:-)
Ha en fin dag
Krisitn

Skogland sa...

Det ligger en award til deg hos meg om du vil ta den imot ;)

Ha en fin dag!
klem

det hvite hjerte sa...

Gratulerer heldige deg!
Nyt den nye uken!

Anne sa...

Gratulerer! Så koseleg:)
Gler meg til å sjå premiane.
Ha ein flott kveld!
Klem Anne:)

Monica sa...

Hej !!!!
Grattis !!!!
Vilken mysig blogg du har...!!!!!
Kommer igen...!!!
Kram,
Monica i Rom

Vitt o Vältummat sa...

Vilken underbar bild! Måste kolla in den bloggen!
Kram
Åsa

Maja sa...

Så kjekt da, gratulerer!

Karna sa...

Grattis, så kjekt...

A-mora sa...

Gratulerer med gevinsten.
Skal sjekke ut nettsiden hennes.

ha en fin dag

-Mia- sa...

Nydelig bilde av premien, heldig du er!! Håper du har en fin uke!! Klem-Mia

Therese fra huset med de rare i sa...

SWå koselig! Gratulerer så mye! Heldiggrisen:P

Christine Louise sa...

Gratulerer så masse :)