4. des. 2009

INSPIRASJON: Sköna hem

Jeg har ikke fått tatt noen nye bilder her hjemme ennå, så i dag viser jeg litt inspirerende (lånte) bilder fra bladet Sköna Hems hjemmeside. Et vakkert hjem...

Dette er hjemmet til Ulrika Rudolf-Hall och Johan Nilsson i skånska Stockamöllan.
Foto: Johan Kalén

Se hvordan en rokokkostol gjør seg sammen med malingsslitte krakker og en zinkvase...


Et romantisk soverom med tyllgardiner og masse puter - en søt blomstret tapet...
En litt stram, moderne stol i et miljø med gamle rammer og en liten byste. Stilrent og elegant.


Deilige tregulv - tenk å gå barbent her og kjenne varmen av tregulvet - slike gulv blir bare finere og finere med årene...


I kveld har jeg invitert til mammakveld - pga julebordsesongen blir vi ikke så mange, men vi får det sikkert veldig hyggelig!



God helg!





3 kommentarer:

Therese fra huset med de rare i sa...

Nydelige bilder . Og så flott bloggen din har blitt!!!

Tee of Vinnord Cottage sa...

Nyyydelige bilder!!!! Elsker gulvet på det siste... sånnt skulle jeg vel ha ønsket meg til jul :)

Vitt o Vältummat sa...

Vilket hem, vilket golv! Man känner suget i magen...
Kram
Åsa