20. feb. 2010

Pasientstatus...!

I disse vakre omgivelsene er jeg altså pasient i en uke... Jeg har fokus på meg selv - veldig egoistisk, men veldig bra!!!!

Jeg kunne ikke hatt et bedre opplegg rundt meg - trening 1-3 ganger hver dag. Frisk luft, uteaktiviteter og bassengtrening. Hyggelige betjening, personale og medpasienter - og godt fritidstilbud!!!

Kreative meg har selvfølgelig funnet veien til hobbyrommet... hihi! Og nå - også husets eneste pasient-data....!

Tenk om jeg hadde vært her på sommeren - da hadde det blitt utendørsbading på denne fine stranden - men vinteren er også vakker her nede - i dag har vi vært ute i gapahuk og stekt tacokjøttdeig på bålstekepanne. Taco med grove tortillalefser smakte fortreffelig ute i naturen. Kaffe-Lars putret også over bålet, og vi koste oss ute i 8 minus!

Etter maten var det lek i snøen - sisten og andre aktiviteter! Med knall og fall!!! Morro var det, men noen gule og blå blir det nok om noen dager...
Ryktene fra familien tilsier at jeg er i ferd med å få meg nytt gulv i gangen, så det blir spennende å komme hjem til uken.
Og så har jeg fått en pakke fra Sverige.... Er det sjalet mon tro???? Anna: Jeg skal gi deg beskjed så fort jeg vet - handymannen lovte å ta med pakken når han kommer på besøk!




Kjempestor

2 kommentarer:

Familien i Fjellborg sa...

Hei
Hadde ikke fått med meg at du skulle på kysta jeg. Hører bare positive ting om opplegget der ute.
Litt deilig å ha litt tilgang til pc da... hilsen anita s

Ruths datter sa...

Lykke til videre med behandlingen.dette hørtes greit ut synes jeg.
Klem