6. mars 2010

Skissedillaskisse #49

Scrapping har blitt mer og mer morsomt, og nå prøver jeg meg med et bidrag til Skissedilla... Jeg vet ikke om jeg har fulgt reglene, men jeg har forsøkt å forstå etter beste evne! Da jeg ikke har et album med løse sider, har jeg scrappet rett inn i albumet - dersom dette er feil, håper jeg at noen vil påpeke det!

Papir fra Sweet Memories, Melissa Frances, Lanstads salmebok. Knapper fra Panduro, Kort og Godt. Diverse papirblomster, brads og perler. Glitterglue (fra Europris?) Blonde fra Kort og Godt. Div. stempelsverte. Ståltråd. Kartong. Snøfnugg fra (?).








2 kommentarer:

Datt sa...

Stilig! Selv her jeg ikke kommet i gang med noe scrapping, kanskje en dag! :)

Lene - nabon sa...

så koselig lo1 fint pynta og kult med telefonen!

TAkk for bidrag!

Husk å lagre riktig neste gang, her kan du lese hvordan du gjør det!

http://skissedilla.blogspot.com/2010/02/en-liten-oppklaring-forhapentligvis.html