7. okt. 2010

Blondene jeg vant ble....

Noen av de vakre blondene jeg vant hos Franciska, ble kant på en ny lampeskjerm med fransk tekst. Blondeblomstene er også fra Fransicka - pyntet med creme-fargede perler...





Smijernslampen er av det gamle gode slaget, og er en julegave fra min mor for flere år siden. Den gangen med en helt annen lampeskjerm - jeg har byttet trekk på skjermen flere ganger, men nå blir den nok slik lenge....
Et nydelig kort med søt hjertelapp og blonde prydet en nydelig innpakket blondegave fra Franciska - den ble virkelig satt pris på! Flere blondeprosjekter kommer sikkert ut av den vakre gaven! Besøk den vakre bloggen til Franciska her: http://www.franciskasvakreverden.blogspot.com/







5 kommentarer:

Christina Mari sa...

Så nydelig den ble! Blonder er kjempe fint.
Ha en flott torsdag!
Klem Christina

aase sa...

åhhhh....nå tror jeg at neste slik lampe vi får i butiken blir med hjem......har jo ikke ei eneste lampe jeg kan ha skjerm på jeg...det må ordnes ser jeg. Vakker ble den Gro!!

Franciskas Vakre Verden sa...

Hei Gro

Takk for koselig hilsen inne hos meg. Du har en kjempefin blogg du også!

Så fint det ble med blondene på lampeskjermene, ser at blondene kom til rett dame!

Ha en koselig kveld!

Beste hilsen

Franciska :-)

Marianne sa...

Lekker lampeskjerm! Du kan virkelig trylle med nål og tråd, Gro!

Tips: Jeg ser også for meg smalt blondebånd brukt som kjede, med et litt stort kors eller annet anheng i...

PS - Jeg har et gammelt lite strykejern som jeg reddet fra de evige jaktmarker. Tenkte på deg. Det står her og venter... :0)

Jatte sa...

Så fin lampeskjermen ble♥
Du er flink!

Ønsker deg en fin helg,
Klem Jatte♥