7. nov. 2010

♥ Et hyggelig bloggtreff i Drammen

Fredag 5.november var satt av til bloggedamer, nye bekjentskaper og shopping! Damen bak bloggen Aases Fantastiske Verden var initiativtaker til høstens bloggtreff i Drammen. Vi møttes kl 18 i butikken La Maison Ypsilon - der vi fikk servert et glass "champagne", frukt og sjokolade... Butikken holdt ekstraordinær åpningstid kun for oss denne kvelden, og vi fikk 20% på alt vi ønsket å handle... og det var mer enn fristende...!

Butikken bugnet av de lekreste interiørdetaljer og møbler...


Vi var også en tur innom den nyåpnede butikken Donna & Darling som selger klær, vesker og smykker...

Her sitter vi rundt bordet på Elvebredden, der vi hadde bestilt bord og deilig mat. En super-hyggelig kveld der vi kunne bli bedre kjent og praten gikk om interiørbloggene, fotografering, Valdres og andre ting... På bildene ser vi Ragnhild fra Wallas Verden, Aase fra Aases Fantastiske Verden, Anne-Gry fra My New England Dream, Anette Willemine fra bloggen med samme navn, Eli fra Glad i Hvitt, Anne-Gry (igjen), Ingjerd fra Ingjerd I Det Blå Huset, Camilla fra Camillas Villa og Tove fra bloggen Martilie...
Ved hver plass ved bordet vårt lå en liten hilsen fra vertinne Aase: En hyggelig håndlaget fyrstikkeske - Tusen takk Aase-mor! Ligger på peishyllen allerede! Aase hadde delt ut lodd til alle, og trakk også egen gave fra sin butikk Godslageret Brukt&antikk. Det var en osteklokke fylt med pikekyss - delikat pakket inn i cellofan! Den fikk en ny eier fra Bø i Telemark - "Jaktenka" fikk den!
I butikken ble det trukket sponsorgaver - og dere kan jo gjette hvem som var heldig og vant??? Jeg håpet at vinnerlykken fortsatte lørdag kveld, men ingen telefon fra Hamar kom...
Hva jeg vant og hva jeg kom hjem med viser jeg i neste innlegg...


Leverandører hos La Maison Ypsilon: www.rivieramaison.com , www.lenebjerre.dk , www.lundberg-home.com , www.blancdivire.com , www.epok.no , www.sagenvintagedesign.no
Leverandører hos Donna & Darling: www.lazuna.com , www.rosemunde.dk , www.choli.no (fører Carla Sade & KAOS), www.pelsnoer.com (CKN of Scandinavia), www.image-in.no (Oxxo smykker + Image tøy) www.kwagenturer.no (Karin Ravelli & Kyboe-klokkene)

Vil du få med deg nyheter fra butikkene, kan du besøke bloggene deres: http://lamaisonypsilon.blogg.no og http://donnadarling.blogg.no




14 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Ser ut som om det ble en vellykket kveld for dere. Skulle så gjerne vært der, men måtte innse at tiden ikke strakk til denne gangen.

Gleder meg til å se hva du vant.

Klem Lykkeliten

Klaffen sa...

Det høtes unektelig veldig hyggelig ut:)Synd jeg ikke fikk vært med denne gangen med stand up på Julelatter var GOOD det oxo :)

Aase er jo bare drømmen av ei vertinne enten det er her eller der!

Ønsker deg en fortsatt fin fin søndag. Klem

Ingvild sa...

Så veldig koselig ut!
Så gøy med vinnerlykke da...
Klem,I

Huldra sa...

Ja du var jo kjempeheldig! Vinnerlykke til tusen. Moro! :)

Tusen takk for kjempehyggelig kommentar til innlegget mitt fra treffet. Var jo en ren fryd å få tusle rundt der med kameraet! Glemte jo helt å ta bilder av deltakerne og rundt bordet, så da var det ekstra hyggelig å se det hos deg. Herlig stemning! :)

Nattahilsen fra Huldrelevenet

Martilie sa...

Flott innlegg og morro å se bilder..

Tusen takk for sist og for en kjempekoselig kveld, shopping, prosenter, FLOTTE damer og god mat.. masse latter - bedre blir det ikke :)

Kos å møte deg!

Klem fra Tove

Anonym sa...

Så flott innlegg du har laget fra en herlig fredag:) Det ble jo så vellykket og jeg gleder meg masse til neste treff på vårsiden! Ha en flott uke! klem fra Eli

Myrullpiken sa...

Gud, her var det mye fint:) Vi legger oss til som følger hos deg:) Ha en herlig uke<3

Klem fra Myrullpiken<3

Loccitane sa...

Ser ut som dere koste dere masse. Fine bilder :-)
For n lang stund siden "bestilte" jeg en skodde hos deg, hvordan går det med den? Vil veeldig gjerne ha den....

Ønsker deg en fin kveld.

Klem fra Line

Tomines hjem sa...

Hei♥

Tusen takk for veldig hyggelig hilsen hos meg og for at du ville være med på give away.. jeg ser på bildene at det var hyggelig i Drammen.. ææææsj det var så trist å ikke bli med.. jeg skal garantert bli med neste gang..

ønsker deg en fin fin dag.. snart helg!♥

Linecas have sa...

Bloggtreff er kjempe morsomt. Har bare vært et her i Trondheim men det ga mersmak.
Artig å kunne handle til nedsatt pris. regner med det gikk noen julekroner.
Veldig koselig med fyrstikkeskene. En personlig touch gjør alltid lykke.
God helg!
Lineca.

Fra huset i svingen sa...

Bare en liten snartur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul :-D

Juleklemmer fra Karianne

Brocante sa...

Hei - ville bare en liten tur innom deg for å se om du hadde det bra? Ser du ikke har blogget siden november og ble litt engstelig for at det var noe galt... Vil samtidig ønske det et godt nytt år!

MissMette sa...

Hei, titter innom for å høre at du har det bare bra? ... kom på at det var en liten stund siden jeg var innom deg :) Jeg var litt fraværende i november i fjor og var borte fra bloggen en periode. Kom bare til å tenke på deg i dag, og tenkte jeg skulle skrive noen ord :) Klem fra Mette

Huldra sa...

Her kommer en hilsen fra enda en som lurer på hvor det har blitt av deg i blogglandia. Håper alt er vel :)