6. okt. 2010

Jernstake med roser

Denne staken bare måtte jeg ha da jeg fant den i butikken hos Ragnhild. Wallas Verden i Asker sentrum er en utrolig nydelig butikk - og har blitt min nye ekstrajobb!!!!


Jeg stepper inn ved behov i travle tider eller sykdom. Og lønna - ja den går vel med der pengene blir tjent, antar jeg - som denne jernstaken med de skjønneste roser...



Et lysfat med et arrangement av staker og tørkede hortansiablomster står på et nylaget bord av en kabeltrommel som jeg har malt hvit. Bordet har fått fire hjul slik at det kan trilles...
Bordet skal stå på loftet ettrhvert - når loftstua er ferdig med sin "facelift"!

En liten trekasse står bak fyllt opp med kronelys - jeg går aldri tom for telys eller hvite kronelys...



Et støpt lys i rosa stetteglass er fra Ikea og dufter deilig. Lotuslykten er gammel og ble kjøpt på et loppemarked i fjor, og er ikke av det slaget man får for en billig penge i butikkene nå om dagen.



Jernstaken er fra produsenten Nordal.
Ha en flott oktober-onsdag!

4 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

heisan gro

så fin lysesatke du har kjøpt deg.. og på det sjarmerende bordet passet den perfekt..

Kjekt å bruke en kabeltrommel..

herlig stemning i stua di..

ønsker deg en fin uke videre ..snart helg igjen =)
klemmer

h.espe sa...

Åh, så nydelig lysestake du har fått deg - helt i min smak :o) Heldige deg som har fått ekstrajobb hos Ragnhild da - det må jo bare være drømmen!!!

Ha en strålende flott uke videre!

Klem fra Hildegunn

Ruths datter sa...

Wow. Det var koselig. Det kjekke bordet da. Så flink du er.God ide.Nydelig pyntet også.
Klem

Thelma Louise sa...

flott stake..-) Ser så fin ut lampeskjermen jeg skimter bak på bildet også.:-)

en fin kveld til deg.:-)