5. mai 2009

Dilla...




Jeg og min venninne blogger om kapp nå om dagen - har liksom blitt litt altoppslukende, hvis dere skjønner hva jeg mener. Og det gjør dere nok - for jeg begynner å skjønne dette gamet en smule... Verker etter å gjøre mer, fotografere mer og skape mer både ute og inne. Nå har jeg måttet legge litt bånd på meg sånn rent fysisk, pga en forstuelse i den ene hånden. Så å løfte på tunge møbler går ikke på en stund. Og hvor jeg begynner å bli små-desperat...! Jeg klarer sjelden å unngå ommøblering - må ha forandringer stadig. Det blogges over en lav sko med støtteskinne på hånden, og det er moro å følge dere andre der ute også.
Jeg har en velfortjent fridag i morgen, og den skal jeg nyte... Har jobbet syv av åtte netter siden forrige mandag (er nattevakt) - så nå skal det bli godt å sove i egen seng igjen.


Klem fra Gro

1 kommentar:

Mia sa...

Ser du er blitt bitt av basillen, ja... Sov gott. :-)