23. mai 2009

Min blogg nr. 2




Nicka-huset
...et sjarmerende hus med sjel...




Da har jeg altså opprettet en ny blogg - besøk meg gjerne der også! Den tar for seg mer direkte hvordan vi har endret huset til vårt behov underveis. Skal prøve å oppdatere med fargekoder der det lar seg gjøre, og produktbeskrivelser, butikker osv. Foreløpig er det ikke skrevet mye her, men jeg skal forsøke å få med alle rommene etterhvert!

Historien om hvorfor vi kaller det Nicka-huset kan du lese her.

Oppklaring i eventuelle misforståelser: Denne bloggen skal forsette! Det er bare det at jeg nå har to blogger istedetfor en! Besøk gjerne begge, - Nicka-huset er i startgropen foreløpig, men det kommer mer etterhvert!







2 kommentarer:

Min Still By Maia sa...

Det er så koselig hos deg!

God helg klem fra Maia

Rådyrveien sa...

Hei!
Ramla tilfeldig innom bloggen din her og kommer sikkert tilbake.
Gøy med noen fra samme by også. :)
God helg!