12. juni 2009

♥ Stilleben - pletter i luften

Takk, snille bloggevenner - for alle hyggelige tilbakemeldinger jeg har fått - alle besøk i bloggen settes pris på, og jeg besøker dere så ofte jeg kan! I dag har jeg puslet litt med et stilleben får ikke bestemt meg om det blir kongekrona i smijern eller Madonnabildet fra Hellasturen som skal stå midt i. Fant også en lavendelbunt som jeg la foran ... Pletter i luften er en av de vakreste grønne plantene jeg vet om, og denne er nyinnkjøpt...


















Tilslutt noen bilder av mine potteroser i en hvit keramikkskål... i bakgrunnen troner blodlønnen.





Den sarte rosafargen står fint til hvitt stakittgjerde...

Minner om konkurransen min som varer i 11 dager til. Se i venstre kolonne - klikk på bildet for å komme til innlegget!






3 kommentarer:

Frk. T sa...

Hei du!: )

Nå er jeg spent på hva du kom hjem med etter shoppingrunden idag, altså!; )

Så fine bilder du viser, jeg syntes begge deler var fint, men holder en knapp på kronen!: )

Endelig helg, selv skal jeg jobbe i den andre jobben min, men det er bare koselig!

Du har vel kanskje fri, håper du får en super helg!: )

Klem

paula sa...

så fina bilder du visar
ha det bra
kramiz

Anki sa...

Jättefina bilder! Rosorna är vackra i den vita krukan!

Ha en fin helg! Kram