21. aug. 2009

♥ På tide med frisering igjen...?

Thujaen har vokst over seg nå i ferien, og trenger seg en god klipp! Dette var en vanlig Thuja Smaragd - helt inntil inspirasjonen kom over meg i hagen til min venninne Mia! Hun viste meg litt om hvordan jeg skulle formklippe thujaene...




En av mine hortensiaer i blomst. Denne var bitteliten, og stod i potte på stuebordet for fler år siden - stusselig den gangen - men nå! Den er kjempediger der den står!


Snart tid for eplekake med krem... nam! Eller tilslørte bondepiker - eller nykokt eplemos...


Deilige, saftige, røde...


Også fuglehusene mine igjen, såklart. Pleier å sitte under epletreet i stolen som min kjære lagde til meg i 30-årsgave (for flere år siden...)





8 kommentarer:

Missfryd sa...

Hei Gro!
Flotte bilder fra hagen din. Super frisering, mye stiligere på den måten.
Ellers håper jeg du har hatt en fin sommer og ønsker deg en herlig helg.
Klem Ingrid

Villa von Krogh sa...

Hei!

Fine bilder. :) Ser ut som du har en flott hage! Jeg gleder meg til å få hage jeg også...

Ønsker deg en god helg med masse kos!

Klem fra frua

Hjerterom sa...

Hei :)

Så fin blogg du har !
Jøss,sånn tror ikke jeg hadde greid å klippt tujaen min...
Så fin den ble..
Koselig hage du har.

Klem Siw

Unknown sa...

Artig frisyre på thujaen din:)
Og herlige fuglehus, der trives sikkert de små pipp-pippene godt:)

God helg:)

Christine C sa...

Så sprek frisyre tujaen din fikk!
Liker forøvrig veldig godt epletreet med fuglehusene i...superkoselig :) Ha en fin helg.

Mia sa...

Jepp !! Det er på tide å finne frem saksen igjen hvis du ikke vil at tuijan din skal se ut som den gjorde i begynnelsen av forrige år. Bare klipp, jo oftere du gjør det jo bedre. Litt av gangen er som regel det beste. Synes den har blitt riktig flott :)

Vitt o Vältummat sa...

Så fina fågelhus. Ser ut som en engelsk trädgård...
Kram/Åsa

sylysten sa...

Nydelige bilder fra den vakre hagen din. Vet vel strengt tatt ikke åssen en tuija ser ut, men din var iallefall stilig;o)
Ha en fin helg;o)
Klem
Linda;o)