23. sep. 2009

♥ Bank på...

Min eldste datter har funnet ut at jeg liker skrift på dører og vegger... Her har hun bidratt! Forøvrig en grei regel å banke på, da...


I stedet for de dyre sjablonene som krever at du maler - er det veldig greit med disse wall-stickersene fra Panduro. Jeg har kjøpt et sett av de engelske, de latinske og et sett av de småordene som kan brukes på mindre ting (Ny i august)


På alle dørene i loftsetasjen står det slike hyggelige veggord...


På badromsdøren i 2. etg. står det Crea diem - betyr "skap dagen" - eller slik jeg tolker det: vær kreativ! Det er ikke så værst å bli møtt med disse ordene på morgenen?


Ved siden av døren henger sorthvitt bilder av jentene i Ribba-rammer fra Ikea. Jeg har montert de bakerst - slik at det er plass til noen fine stener foran!


Denne har jeg visst vist før, men den er jeg så glad i - kjøpte den hos Sofies Villa...



9 kommentarer:

C ♥ sa...

Hei :)

Det er skikkelig koselig med veggord. Har akkurat bestilt et som jeg skal ha på vogga til lille snuppa. Gleder meg såå til å se hvordan det blir.

Utroilg morsomt at dattra di og bidrar. Hihi.

Ønsker deg en fin dag.
klem C

Datt sa...

Hehe, jeg tror kanskje jeg liker din skrift bedre enn din datters... hehe...

Villa von Krogh sa...

Nå fikk jeg meg en latterkule her. Det så kjent ut fra mine yngre dager... :)
Ha en fin dag Gro!

Anne sa...

Hei hei!
Dei veggorda var vakre:) Men syns dottera di sine var ganske skjønne og då;)
Fin blogg du har!
Ha ein herleg ettermiddag:)

Therese fra huset med de rare i sa...

hehe for en nydelig datter du har!!! Hermer etter mamman sin hun se:)

Anonym sa...

Kjempekoselig blogg du har..
Takk for tips på bloggen min. Tror kanskje jeg må fram med tapet sakene igjen.. puh..

Ruths datter sa...

Hei på deg du kreative Gro.
Veldig inspirerende.
Sov godt

h.espe sa...

Hei på deg!
Takk for koselig kommentar - gleder meg til å se din utgave.. :o) Jeg har brukt alfabet sjanon fra Panduro - synest den er veldig kjekk!

Ja, disse vegg tekstene er hendige du - har de klistra opp rundt om i leiligheten jeg også :o) Greit å lett kunne fjerne de nå man blir lei!!

Ønsker deg en strålende flott dag og jiippii, i morgen er det helg...:o)

Klem fra Hildegunn

Tindrande Auge sa...

skikkelig artig! hehe herlig datter du har, husker når jeg var yngre hadde jeg slike lapper også hehe utrolig fine vegg dekorer,har tenkt sterkt på å skaffe meg noen slike i huset mitt også,men de jeg hittil har komt over var dyre :S så nå skal jeg inn på panduro å se :) takk for tipset, ha en fin dag videre