7. nov. 2009

♥ Du skal hedre....

Jeg er veldig glad i slike gamle familieportretter, og jeg er så heldig at jeg har arvet mange slike flotte bilder - både fra min fars slekt og min mors slekt. Ekstra flott er det med de autentiske gamle rammene på synes jeg!

En "liksom-Tivoli-radio" som halve Norge har fått i bokklubben vitner om at jeg ganske sannsynlig har latt meg verve til en eller annen bokklubb... Jeg er glad i bøker, så det har nok blitt noen velkomstpakker opp gjennom årene, ja...


Da jeg hadde en liten opprynding i noen lagrede kasser fra loftet i forrige uke fant jeg en søt liten akvarell av en blåklokke - med en GRØNN passepartout på - den gikk i søpla - bildet ble finere uten... Tror jeg kanskje kvitter meg med rammen og lager en tags eller en collage med bildet senere... Hva ville du gjort?



Et dobbelt kamskjell i sølvplett klarte jeg simpelthen ikke å motstå - man har da bruk for det også - ikke sant? Loppemarkedet bugnet jo på uunværlige ting.... Så det ble litt av vært på meg sist helg, som dere skjønner. I dag skal jeg på bloggtreff hos Ragnhild i Asker - hun lager en butikk-avdeling i stuen med varer fra nettbutikken sin: Wallas Verden... Gjestene på bloggtreffet for 20 % avslag, så det blir vel litt handling, kjenner jeg meg rett...



Ha en herlig lørdag!


10 kommentarer:

hagagården sa...

Vilken härlig radio du har,underbara bilder.
kram o ha det så gott
ninni

atinybitofheaven sa...

Så mye fint :-) Radioen har vi også - herlig :-) Lyst på ekte men denne får duge til pengene flommer over;-)

klem fra meg

Brocante sa...

Da sees vi seinere i dag da :-)
Vennlig hilsen Ingrid

aase sa...

Lekkert og koselig innlegg på morgen Gro!! Jeg jobber og synes syndt på meg selv. Vi sees etterpå da, så da er det vel ikke syndt på meg likevel da....

H elle K sa...

Nydelige bilder. Kos deg på blogg treff.
Kristin

Synnøve sa...

Har samme radio som deg:))
Skjellet ditt var kjempefint.

Bloggtreff hos wallasverden må være spennende. Da har iallefall jeg blakket meg:))

Ha ei fortsatt fin helg:))

Datt sa...

hadde en slik radio jeg også, funka bare på full lyd etter hvert... :P Nå har jeg invistert i en som ikke er like fin men som fungerer som en drøm! :)

Jeg er også så heldig å få en del gamle bilder, LYKKE! :D

Lotta sa...

Så fine bilder:) Ønsker deg en fortsatt fin helg:)

Klem fra
Lotta:)

Margrethes hus og hage sa...

Så spennende med bloggtreff. Det høres koselig ut!
Slike gamle familiefoto er flotte. Og når rammene er gamle blir de ekstra sjarmerende.

Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

Elisabeth B sa...

Nydelig! Jeg synes det er fint med slike gamle bilder, men samtidig synes jeg de er en smule skumle.