17. jan. 2010

Etterlysning / Ønskes kjøpt!

Hei, jenter! Jeg er her ennå - jeg har bare hatt en snev av bloggtørke... og slik opplever vi vel fra tid til annen, har jeg skjønt. Nå var turen kommet til meg. Har liksom hatt nok med meg selv og andre ting den siste tiden, men regner med at jeg kommer sterkt tilbake snart... Imens legger jeg ut denne ettrlysningen på nytt:

Er det noen der ute som har til overs to stk. fil de fer "lyskopper" kjøpt hos Kid i fjor sommer? Det må være den minste av de to størrelsene de hadde. Jeg betaler gjerne 50,-pr. stk + porto. I tillegg vil det vanke en liten overraskelse til den som vil selge til meg!

I uken som var har jeg besøkt Wallas Verden - et meget hyggelig besøk - og handlet selvfølgelig litt... hihi! Fredag hadde jeg venninnekveld med Trivial Persuit og grønnsaker med dipp! I dag har det vært reprise på julemiddagen jeg gikk glipp av, hos svigerfar: lutefisk med kålrotstappe, bacon og flesk...brunost og sennep... Herlig! Og nå:altfor mett, selvfølgelig!






3 kommentarer:

Datt sa...

Desverre kan jeg fortsatt ikke hjelpe deg! Men jeg elsker TP og grønnsaker med dipp, så den kvelden hørtes knall ut! :D

Ruths datter sa...

Nei jeg har ikke sånne,men det er hyggelig at du er tilbake,Gro.
Ønsker deg en fin uke

debby sa...

semplicemente brava!