18. jan. 2010

Ny header

Etter en juleinspirert header, var det på tide å designe en ny! Satt i går kveld og lekte litt på pc'en - for å få hjulene i gang etter jule- og nyttårsfeiringen..., og resultatet ser du her! Hva synes du?

Bloggtørken sitter litt i ennå - men nå som jeg har fått meg nytt kamera - endelig - begynner det å ta seg opp... Elkjøp var en uke forsinket, så jeg fikk det først på fredag før helgen. Jeg leser i innstruksjonsheftet og prøver meg frem - gøy er det i hvert fall!

Det går mest i hund, og mindre i interiør her om dagen - med en ny "baby" på 6 mnd i hus er det livlig stort sett hele tiden...







8 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Wooow Stiiilig !! :)

Flink du er !!

Christine C sa...

Kjempefin header :-))

Maliva`s verden sa...

Hei,titter innom for å ønske deg en fin ukestart.....flott header du har fått deg. Du er så kreativ du Gro;o) Klem fra Maliva

Datt sa...

Oioioi, den ble KNALLFIN!!! :D

Anonym sa...

Knallfin header:-)
- jeg MÅ snart gjøre noe med min ser jeg..!
Ha en fin dag, klem Hege.

Elin | Draumesidene sa...

Veldig fin header! Vakre fargar. Godt å sjå på!
Ha ei flott veke!

Klem frå Elin :)

H elle K sa...

Hei Gro
Den ble jo flott, du akan være fornøyd med den. Ha en fin kveld.
Kristin

House of Dogs sa...

Gratulerer med ny header:) Stilig!
Gjør ikke noe om interiør av og til blir byttet ut med hund, bare koselig det da:) vil gjerne se litt flere bilder av søtnosen din på firebein..

Ønsker deg en fin kveld!

Klemmer