2. jan. 2010

Godt Nytt År - herlige venner!

Da er jula vel overstått pg ribba har lagt seg på sideflesket - det er bare å innse det - nyttårsforsettet bør være klinkende klart for mitt vedkommende: Bedre helse - lavere kalori-inntak og et sprekere år! Og hva passer vel bedre enn å vise et siste bilde av det bugnende kalori-bombe-bordet???


Lille nyttårsaften hadde vi et kaffeselskap med slekta, og et tappert forsøk på å bli "kvitt" noen "ut-og-inn-kaker"! Vi sliter fortsatt med noen kakerester, men det får bli fuglemat, tror jeg....


Nyttår ble feiret hos gode venner - med gourmet-tilberedet hummer med villris og herlig salat og et spennende tilbehør - en slags rotmos med sitron... Namnam! Verten og vertinnen måtte jeg desverre forlate kl 21.45 med desserten i hånden bokstavelig talt... fordi jeg skulle på jobb... sukk!




Og i dag - 2. januar - en spesiell dag for min venninne - som fyller år... Jeg har forsøkt å innbille henne at hun "bare" blir 35... og et oppmuntrende løfte om at kvinner er som en god vin - vi blir bare bedre jo eldre vi blir.... Gratulerer med dagen, Tina!!!
Til dere andre: ta for dere av mine kakerester - minner om budskapet på mitt emaljeskilt: Dear God: If you can't make me thin - please make my friends fat!!! (Hihi!)







6 kommentarer:

hagagården sa...

Hej
Men så fint du har det på bordet.
Kram o ha en go kväll.
ninni

Kathrine H sa...

Nydelig bord - og ikke minst flott kransekake... :o)

Jeg kjenner godt til nyttårsforsettet som går på å bli sunnere og sprekere - men jeg tipper at det også i år blir som i fjor for min egen del. ;o)

Ønsker deg et riktig godt og fredfullt 2010 - uansett kosthold!

Tyra sa...

Heia, Gro!!
Godt nytt år til deg og dine fra meg! Det er ikke bare hos deg ribba har lagt seg...jeg tror jammen kalkunen fra nyttårsaften har lagt seg utenpå der igjen, jeg...

Og gratulerer som vinner av det lekre sjalet! Kunne hatt lyst på et slikt et, ja...

Klem fra Cathrine

Fågel Blå sa...

Detsamma till dej!
Kram Kathrine!

Crinoline sa...

Du er ikke alene,Gro.Vi får heie på hverandre,hi,hi.Gratulerer med lekkert sjal.Et slikt kunne jeg også tenkt meg.Godt nytt år.Klem

Ruths datter sa...

Ja sideflesket er nok økt for meg også.Så er det så vanskelig å stoppe for vi Ønsker deg et godt nytt år Gro.
Klem