5. jan. 2010

Pc-ledningen er tygd i stykker....!

I et ubevoktet øyeblikk lå Riff på gulvet og fant noe spennende - en ladeledning til min lap-top! Sånn er det å ha valp i hus - man må regne med litt svinn... Så i kveld må jeg logge på min manns pc. Hans ladeledning går desverre ikke overens med min - kun motsatt. Så da må jeg ut å kjøpe ny til min HP i morgen...
Og den er visstnok ikke så billig - hele 499,- for en ledning...! Slå den! Vet du hvor jeg kan få kjøpt en slik litt rimeligere - håper jeg du lar høre fra deg!








10 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

:) Uff, måtte smile litt også... Lille vofsen var sikkert fornøgd med å finne noko godt tyggbart! Søt liten hund forresten! Kan dessverre ikkje så mykje om prisar på sånt, men alltid lurt å søkje litt på nettet?

Ha ei fin januarveke!
Klem frå Elin :)

Datt sa...

Hehehe, de er noen tyggere de dyra! Min kjære pusekatt var nedi håndveska mi og fant øretelefonene til iPhone'n min, var ikke mye igjen av dem etterpå! Hrmf, 300 kroner fattigere plutselig! Flaks at de er søte! :)

Carole sa...

i wish i could tell you! i just found out my computer will cost too much to fix....so off to buy a new one!
Good luck,
Carole

Kjeruben sa...

Uff såkjedelig med PC-ledningen da :-(

Er ein tur innom for å ønske deg eit riktig godt nytt år :D

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Såg i förra inlägget att ni fått en jättesöt valp, och nu har han varit busig. Det går fort när dom tuggar sönder, hoppas du får tag i ny sladd. Så härligt med två hundar i familjen.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

Camilla sa...

Hei. Synd med laderen.... prøvde å søke opp noen steder om du kunne få den billigere, men de ligger på 495 og oppover, dessverre.

Camilla sa...

Fant denne, men vet jo ikke om den er aktuell for deg... http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10541163;c:100461

Anne sa...

Huff, det var jo typisk! Lukke til i jakta på ny leidning:)
Klem Anne

miss marple sa...

..ja,er det ikke den ene som gjør ugang så er det noen andre..her i huset har jeg personlig vasket både mobiltelefoner og div. tilbehør til mobiler i vaskemaskinen...rent ble det,men ikke så brukbart etterpå...ungene har forhåpentligvis lært å sjekke lommer før de legger ting til vask..og jeg har lært å dobbelt-sjekke...

Ruths datter sa...

Uffda.Søte er de, men dyr i drift.