24. jan. 2010

Stor tags til jenterom (til salgs)

Litt produktivitet med papirer har det vært de siste dagene... Har laget en stor tags med oppheng i brun hamp. Det er ekte noteark som bakgrunn og ekte fransk avis (fra en feriereise på 90-tallet)...


Det er masse detaljer på tagsen - blant annet et sink-hjerte med skriften Mom loves you - passer fint på et romantisk jenterom...


Et stort engle-glansbilde, masse blomster og glitterbokstaver i sølv: Angel...

Har du lyst på denne? Jeg tenker å selge denne for 120,- inkl. porto. Send meg mail (gro.bo@hotmail.com) med navn og adresse om du har lyst til å kjøpe den... Selges til førstemann.






9 kommentarer:

Camilla sa...

Den var søt, så koselig =)

Christine Louise sa...

Såå vakre :) Skulle hatt en jente ;)

Klem

Familien i Fjellborg sa...

Kjempesøt :-)

Imponerende over syingen din nyttårsaften. Har du hørt om "kjolegalskap" holder til i Larvik.

Hilsen Anita S

Ruths datter sa...

Så produktiv du er da.Denne er jo kjempefin.
Klem

Barbros lille atelier sa...

Så nydelig! Masse flotte detaljer!

Carole sa...

very pretty and feminine!
xo,
Carole

Guttemamma sa...

Nydelig,Gro!! Så få jenter her i heimen:)

Britt-Inger sa...

Så gudomligt vackert... :)
Ha en skön måndag.
Kram, Britt-Inger.

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Jøss! går det i tags hos deg også;) Kjempefin var den.

Jeg ser nå at jeg må dra ganske tidlig på messen torsdag og blir der hele dagen. Fredag dropper jeg det for da har jeg ikke barnevakt.

Ønsker deg en fin uke
Klem:)