2. apr. 2010

Riktig god påske, mine venner!

Jeg lever i beste velgående, men er litt vårslapp angående bloggingen nå om dagen - kjenner at kreftene omdisponeres til andre ting - men er fortsatt kreativ! Jeg har IKKE tenkt å slutte å blogge, nei!
Men jeg føler ikke noe press om å måtte blogge daglig - heldigvis! Jeg har som mål å kun legge ut egne ting/bilder - og det er ikke alltid jeg er i humør til å ta bilder av huset når jeg må rydde en hel dag først.... (for jeg er et skikkelig rotehue - helt ærlig....!) Nå om dagen har det gått masse i scrapping, og da er det skrekkelig mye rot - for jeg har ikke noe egnet rom å ha det i, men må sitte ved spisestuebordet hvor absolutt alle måltidene inntas (vi har nemlig ikke noe kjøkkenbord...!)

Nå om dagen smelter heldigvis snøen, og uteplassen skal klargjøres - da blir det sikkert noen utebilder etterhvert! Mens vi venter på at påskesolen skal titte frem, får vi drikke kakaoen i gråværet og late som om appelsinen er sola....hihi!
Jeg har laget noen påske-egg av isopor. Har kledd de med ekte salmebok-ark og madonna-bilder. Pyntet med litt hamp, blonde og stæsj! Synes disse ble dekorative på et enkelt og stemningsfullt lysfat.

Riktig god påske til dere alle der ute - jeg tar fatt på nattevakts-helg.....!






6 kommentarer:

Britt sa...

Vilka vackra påskägg!

Tiden räcker inte alltid till, det gäller att inte ta på sig för mycket utan att man mår bra.

Kram Britt

MissMette sa...

Hei Gro...
Enig med deg ang blogging, har det slik jeg også. Går litt opp og ned med bloggingen min også. Nydelige bilder du viser. Koselig sammensatt påskeegg og lysestaker... og så vakre scrapbooking du lager!!! - du er virkelig kreativ. Jeg syns de var nydelige laget! Ønsker deg en fortsatt fin påske. Klem fra Mette

Ruths datter sa...

Ønsker deg rolige vakter i påska da. Jeg har for en gangs skyld fri. Nyter det på hytta.Fine egg du har laget.
Klem

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
Kjempe fine egg du har på bordet ditt..
Å ja,er heilt einig med deg.Eg er i perioder litt trøytt av blogging,eller lite kreativt å blogge om!Hektiske dagar med tre barn..To store jenter som er aktive innen idretten,i tillegg likar både eg og mannen å få tid til trening..Dagane går liksom altfor fort!
Likte bilda dine veldig godt♥
Ønskar deg ei god nattavakthelg og påske høgtid♥
Klem frå Astrid☺

¨fruTicosus¨ sa...

Påskeeggene dine var kjempefine.
Du har fått en award fra meg. Bruk den som du vil..
Hilsen ¨fruTicosus¨

Anette Willemine sa...

Håper du har hatt en fin påske, Gro! Vi har vært hjemme og kost oss - alle samlet. Veldig hyggelig!

Så utrolig mange flotte scrappeting du har gjort i det siste. Du er så dyktig!

Det var morsomt å lese at du har vært på Kysthospitalet. Jeg var der for 3 år siden. Opptrening etter en ryggoperasjon. Et flott sted - enig med deg. Alle var veldig positive og jeg ble veldig motivert til trening. Skulle ha hatt et opphold til, men da var jeg syk.
Lærte mye om ryggen min på det oppholdet.

Jeg fant også fort ut hvor hobbyrommet var. Satt der inne noen timer tilsammen, ja! :)

Ønsker deg en fortsatt fin mandag!
Klem fra
Anette Willemine