17. sep. 2010

En smykkedesigner...

På senvinteren var jeg som dere kanskje husker på "Kysta" (Kysthospitalet i Stavern) pga. ryggproblemer. Der har de et superflott kreativt verksted som man kan bruke i mellom treningsøktene og på kveldene. Vi var en jentegjeng som hadde fast møtested der etter dagens 3-4 treningsøkter... Jeg fant litt perler og andre smykke-ting som dere ser... (Har ikke blogget dette før, altså...)

Et smykkesett som dette ble ikke produsert i en fei, akkurat - det er tidkrevende når fire jenter skal dele perleboksen mellom seg og sloss om de 2 tengene som man trenger til å åpne og lukke små "øsken"
Dette er et smykkesett som jeg allerede har brukt endel, men mest armbåndet, for det passer til så mye... Det ga faktisk litt mersmak å lage smykker - kanskje dere får se andre selvdesignede smykker her i bloggen...?


Ha en flott fredag og god helg!




6 kommentarer:

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Å så fine da. Kjekt å holde på med slikt.
Kjekt å se at det er liv i bloggen igjenn også.
Nå sees vi om bare noen timer vi da;)
Klem

Manne's hverdag sa...

Vakre smykker!!!

Jeg holdt også på med dette i flere år. Var veldig artig faktisk
og har fremdeles masse perler igjen. Kanskje jeg prøver meg litt igjen.

Ha en fin helg!!!

Hilsen
Marianne

På landet sa...

Så flotte, likte det nederste kjempe godt =)

h.espe sa...

Nydelige smykker du har laget! Ble inspirert jeg, så nå fikk jeg lyst til å ta frem perlene mine og perle litt... :o)

God helg til deg!

Klem fra Hildegunn

Siren sa...

Oi så flotte smykker du lager, det hadde jeg ALDRI fått til! Håper du viser mer av dine små kunstverk etter hvert! God helg! :)

GroLinda sa...

Det var et fint sett. Så flink du er. Det er veldig moro å lage det selv. Jeg går helt amok når jeg kommer i en Panduro butikk, og det har vi fått her i Skien! Det går noen kr der kan man si ;o)
Ønsker deg en flott høst og helg.
Klem fra Gro :o)