5. feb. 2010

Bjørnen sover...

Jawn....jeg er sååå trøtt om dagen - sover og sover - tror jeg er født i feil kropp, jeg! Skulle vært en bjørn som kan gå i hi om vinteren...

Jeg har jå såååå mange planer som jeg ikke får gjort - og det er litt trist... oppgavene står i kø, og jeg finner liksom ikke energien... Jeg er litt utladet... desverre... Men jeg har fri i helgen, og skal prøve å få ryddet litt - veggen som måtte rives av handymannen, er revet, og det har medført endel rot, gitt... Kanskje det var litt dumt å begynne på dette nå? Vel - det er allerede gjort, så nå må vi bare fullføre - dvs. - handymannen skal få fullføre - jeg skal evt. male litt til slutt...








4 kommentarer:

aase sa...

Kjenner det med energien i denne januar måneden du, vi får vente litt så skjer det nok noe snart!!

Synes du gjør mye jeg, lager både det ene og det andre og du styrer og ordner i huset deres. Jammen er du flink du!!

Du får bare feire bursdag på MC med familen om du ikke blir ferdig...hihi!!

Så flott at du fant skiltet også!!!

Ha en fin helg da vennen!!

Datt sa...

Jeg burde også vært født som bjørn etter sovemønsteret! Men alt det der jakte-på-mat-styret tror jeg er for mye slit!! :P

InstatreffNorge sa...

Heihei=)

Første gang jeg er innom hos deg, men her var det mye fint så jeg kommer tilbake;)
Kjenner til det å være trøtt...men d har kanskje noe med at jeg er høygravid å gjøre...hehe... lei hele mørketida!!

Håper du koser deg i helga:)

Klem Lise

Ruths datter sa...

Ja vi har vel av og til sånne downperioder.Håper du henter deg inn i helga. Ta vare på deg selv
Klem