5. feb. 2010

Fikk bestillt skiltet fra Sverige...(redigert)

For et halvt år siden bestilte jeg dette skiltet hos Landstil.com, men jeg var for sent ute, desverre. Det er sikkert mange nettbutikker som jeg ikke vet om - kanskje noen fører dette fortsatt, eller at noen har et slikt skilt og ikke lenger har plass?
Vi bloggedamer har jo som kjent tendensen til å la oss friste litt for ofte til å kjøpe mer enn hva vi har plass til, og da er det jo en mulighet å selge unna litt?
Jeg er takknemlig for alle tips om hvordan jeg kan få tak i dette vakre skiltet som jeg falt pladask for...


Takker for tips fra "anonym" om nettbutikken Bloominghome.se - der hadde de "mitt" fine skilt som jeg selvsagt bestilte promte! Og selvfølgelig et par andre ting også...






6 kommentarer:

Helene sa...

å ja, det skiltet var skikkelig fint!! Skjønner godt du vil ha det!! Lykke til med jakten!

aase sa...

Kan dessverre ikke hjelp deg der vennen!! Skiltet er nydelig å det kunne godt bodd hos meg også!! Har jo vært inne på tanken å lage meg noe slikt av det jeg har i butikken av treting jeg da....men det blir sikkert ikke noe av!! Jeg har jo så mange planer!!

Ønsker dere en fin helg ved fjorden..kunne du bare skaffet litt vår nå så.......

Klem fra Lier!!

Anonym sa...

hejsan!!den finns hos bloominghome.se och de skicker den säkert till norge!!vänliga hälsningar Åsa W.

Anonym sa...

Kan desverre ikke hjelpe deg,men kan ønske deg en flott dag videre.
skiltet var bare rå nydelig og sjønner godt at du vil ha det.skal holde øynene åpne og si fra om jeg ser det.kunne godt ha tenkt meg dette selv.
har en liste med nettbutikker på bloggen min,men mulig du har vært inne på dem før,du kan jo ta en titt å se.klem:)

Maliva`s verden sa...

Hei Gro....TAkk for hyggelig hilsen. Ja det skiltet der har jeg. Liker det så godt. Vant det av ei som driver butikk i Karlstad...mener den het Noll50 eller noe. Var å besøkte butikken hennes i sommer..masse fint. Har mistet bloggadr., men sjekk hos røttmonogram..ho har sikkert henne som link. Ja det hadde vært koselig med en by tur utover våren...Vi får vente til insp.guiden er på plass da, så kan vi bli guidet rundt med den;o) Fin dag til deg fra Maliva

Synnøve sa...

kan ikke hjelpe deg.Skilte var nydelig. Har kunnet tenkt meg et selv:))
Klem